Thursday, October 13, 2016

Kan H1b Visum Houer Doen - Beurs In Amerikaanse Belasting , Day Time Handel

Kan H1B visum houer doen Stock Trading in die VSA? Belasting, Day time handel? Een van die algemene vrae is kan ek doen-beurs in die VSA, ek het net na die VSA op H1B visum. Hier is 'n paar van my gedagtes en ervarings. Kan jy dit doen-beurs op H1B visum - Enige reëls? Ja, jy kan-beurs doen in die VSA deur die skep van 'n rekening op jou naam van een van die aanlyn aandelemakelaars soos Scott handel, Ameritrade, TradeKing, ens Dit is heeltemal wettig om-beurs doen. Ek het persoonlik 'n rekening en dit is baie maklik om te te teken. Jy sal gevra word vir Social Security Number (SSN) en ander besonderhede wanneer jy aanteken vir die rekening. Jy kan nie handel dryf namens iemand of vir iemand, moet dit jou persoonlike rekening wees. Betaling van belasting vir Aandeel handel oor H1B visum Jy moet belasting betaal vir al jou Stock verdienste wat jy maak. Geen uitsonderings aangesien dit 'n bron van inkomste en IRS belasting vir alle inkomstegroepe. As jy geld het of enige transaksies gedoen is, is dit 'n goeie idee om te gaan na 'n belastingkonsultant om te help met die indiening van belasting te kry. Persoonlik het ek en my vriende, want ons is op H1B visum gebruik ons ​​belasting konsultante vir die indiening van belasting vir aandele, soos dit ingewikkeld kan kry. Omdat, as jy geld verloor, dit is belastingaftrekbaar en jy kan 'n paar voordele te kry. Moenie mors met belasting liassering in die VSA. Dag handel vs aflewering gebaseer ambagte op H1B visum? Dit is baie algemeen vir die meeste van die internasionale aflewering gebaseer ambagte doen, maar sommige mag dink oor die dag handel het en dat dit as 'n voltydse werk. Die werklikheid is, kan jy dit nie doen as 'n voltydse werk, want jy is geborg H1B visum en moet voltyds werk vir jou primêre werk of maatskappy voltyds. Dag handel kan op en af ​​gedoen word, maar dit moet nie gedoen word so erg dat dit wegneem tyd weg van jou primêre werk. Dit is gebaseer op my kennis en ervaring. Image Credit. flickr / foto's / bfishadow / 3099537747 /


No comments:

Post a Comment