Saturday, October 8, 2016

Vergelyk Tussen Sas Aanlyn Makelary - En Zerodha Makelary

Vergelyk tussen SAS aanlyn makelary en zerodha makelary Ek gebruik Sharekhan Indiabulls vir my meer swing ambagte [blywende 15 -20 dae] met behulp van hul marge teen aandele fasiliteit. Beide gee regtig 'n goeie hare sny teen Blue Chips. Vir Intraday gebruik ek die afslag makelaars. besturende almal soos per instrumente ek om handel te dryf met 'n spesifieke makelaar verkies. Ek het 3 NEST Handelaars geïnstalleer op my rekenaar met die hulp van die tegniese hulp van SAS Online uitvoerende. RKSV weergawe van nes is anders as ander twee makelaars [SAS TSO] so daar was nie 'n probleem in die installering van dit met die ander twee. Ičići Direct was die eerste een om mee te begin, sodat dit is nog aan die gang, al sou ek my handel met hulle aansienlik verminder. PS: SAS. EK gebruik vir handel geldeenheid net van nou af. Sjoe, lyk of jy is 'n een man leër van 'n heining fonds. Hoekom het jy nie net sit al die geld met 1 makelaar en konsentreer op die handel in plaas? In plaas van die bedryf 3 nes handelaars, 1 icicidirect, 1 sharekhan 1 indiabulls? Teen die tyd dat jy punch in die wagwoorde en aanteken, sal jy duisende verloor het van rupees Vergelyk tussen SAS aanlyn makelary en zerodha makelary Vergelyk tussen SAS aanlyn makelary en zerodha makelary HALLO al. Ek het gesoek 'n baie met betrekking tot voltydse handel makelaar. met koste-effektiwiteit en die internet resensies. uit al wat ek kom naby aan online en zerodha SAS. asseblief vir my te lei met betrekking tot die keuse van die beste 1 makelaar uit SAS en zerodha. HALLO al. Ek het gesoek 'n baie met betrekking tot voltydse handel makelaar. met koste-effektiwiteit en die internet resensies. uit al wat ek kom naby aan online en zerodha SAS. 1. SAS bied nes verhandelingsplatform. zerodha bied nes.


No comments:

Post a Comment